Baharun2 Oykuakbalikk benim de sancım çıkmamıştı şu an da yok 😪 çatı muayenesi de olmadım.Sen olmuş muydun canım
Oykuakbalikk Baharun2 benim sancım çıkıyor, açılmam YÖK canım 😔 nst de yüksek görünce sancıyı yaptı ama açılma yok 😔
Baharun2 hafsa2020 dün gece acayip bi vajina sancısı oldu canım bıçak batırır gibi o mu etkili oldu bilmiyorum.Kız canım ☺️
Hannah Baharun2 sizinkini duyunca ben de çok heyecanlandım şimdi aramızda 1 hafta var 😬 bu arada kayınvalidenizin kehaneti tutacak galiba 😅 inşallah sağ Salim alırsınız bebeğinizi kucağınıza
Baharun2 Hannah he yaa kadın geldi geleli doğuracan dedi durdu geldiği günün ertesi karnım indi 😂😂😂 salı gününe takmıştı kafayı ya bakalım 😂 amin inşallah sende canım 🙏
Hannah Baharun2 ama ben hazır değilim ya biraz daha dursun içerde diyorum 😊 inşallah sizin de kolaylıkla olur ama çok da acele etmesin bence, takipteyim bakalım kaç gün sonra gelecek 👀
Luly Esngr kanlı bi akıntı.. kati hafif.. kahve rengi ya da pembe de olablir .. iyice kontrol edin lavaboda benim klozette düşmüştü çamaşırımda yoktu yani
Ayseayse5664 Luly ay iyiki söyledin bende hep pencereye bakıyorum onda olur olursa diyorum 38 e girdim gaz sancısından başka sancı yok
Esen Baharun2 valla sevindim görünce darısı da bize erken doğum dediler dediler şimdi de doğuramayacağım sanırım. Hayırlısı olsun inşallah 😶
Esen Baharun2 36+3 benimde bizim oğlan aşağı inmeyi bırak git gide yukarı cikiyo boğazıma kadar dayancak yakında 🤦♀️
Ecrindemet Benim nisanim geldikten 4 gun sonra olmustu dogumum.Hatta dogum olmadan 9 saat once falan da suyum gelmisti az az :) Allahim hayirlisini versin ins 😊