Baharun2 36+4 üm.Az önce nişanım geldi kızlar.Ayy kaç gün içinde doğum olur allasen bilen söylesin 😪😪😪😪
Deletedmom434 Baharun2 bebeğim nişan bir doğum belirtisi sayılıyor 1 saatte de olabilir 2 haftada da sancılarını falan takip et
Tgbabsra Baharun2 canım doktor bana kan ve benzeri birsey gelirse hastaneye hemen gel demişti doktora gittin mi
Hannah Baharun2 sizinkini duyunca ben de çok heyecanlandım şimdi aramızda 1 hafta var 😬 bu arada kayınvalidenizin kehaneti tutacak galiba 😅 inşallah sağ Salim alırsınız bebeğinizi kucağınıza
Ozgemir05 Yaa bende istiyorum karnım hemen aşağı insin istiyorum ama nasıl olcak yaa benım bebeğim yukarıdaymış 37+5 inşaallah 40 haftaya kadar gitmez
Luly Esngr kanlı bi akıntı.. kati hafif.. kahve rengi ya da pembe de olablir .. iyice kontrol edin lavaboda benim klozette düşmüştü çamaşırımda yoktu yani
Oykuakbalikk Bizde tam 37haftaliyiz. Nst de sancılar çıkıyor, 90 100 60 40 bu şekilde kasik ve bel agrilarimda var ama doktorum rahim duvarın zırh gibi dedi. Ama bizim ki sabırsız gelmek istiyor. Kasılmalarım çok fazla böyle giderse 1 haftaya sezeryana alacak😔😔😔 napmam lazim hiç bilmiyorum bu kadar sanciya
Baharun2 Oykuakbalikk benim de sancım çıkmamıştı şu an da yok 😪 çatı muayenesi de olmadım.Sen olmuş muydun canım