Zehragniken 2 gün önce kontrole gittiğimde sancım da açıklığım da yoktu. Bebeğim kanalda değildi. Doktorum 40-41’i görürüz seninle demişti. Hatta doğum sancılarım başladı, açıklığım tamamlandı ama bebek kanalda değil diye birkaç hareket yaptırtıp kanala ittirdiler 🥲