Boncukveannsi Kusura bakmayın ama burada düşüncesiz olan kaynananız değil, siz ve eşiniz. Düşük tehlikeniz olduğunu bilen sizsiniz, dikkat etmesi gereken kişi sizsiniz ama biri kahvaltıya gelmek istedi diye kalkıp kendinizi yoran yine sizsiniz. Benim öyle bir tehlikem olsa eşime derim annen gelecekse kahvaltı ellerinden öper, asla kalkıp temizlik yapmam. Bulaşığa da elimi sürmem. İnsan önce kendine kıymet verecek ki başkası sana kıymet versin. O yüzden sürekli karşı taraftan hassasiyet beklemeyin, ne derece ağrınız sızınız olduğunu sadece siz hissedersiniz onlar değil.. Bebeğinize gereken hassasiyeti siz gösterip koruyacaksınız, kaynananız değil.