Kızlar ben 14+2 haftalık gebeyim ama çok fazla düşük tehlikem var bebeğimin eşi aşağı da ve 3 alan da kanama gözüküyor doktorum kesinlikleee üstüne basa basa söyledi dolaşmak yorulmak iş yapmak yok dedi yani üstüne basa basa söyledi bunu kaynanamın da haberi var bundan her neyse sabah aradı kahvaltıya gelicem dedi koştur koştur yatağı düzeltim etrfaim çok kirliydi temizlik yaptım hemen sonra kahvaltı hazırlamaya geçtim resmen ölücektim sancıdan .Geldi oturdu yardım dahi etmedi kahvaltı hazırlamama tek başıma onca şey hazırladım indirdim sofranın başında kaç kez kaldırdı tuz için kaşık için ya bu kadar dusuncesizlik olur muuu?? En sonunda bulaşığa yardım edim mi dedi tezgah doluydu çünkü et dedim bu sefer de eşim annesine diyo anne sen yıkama bırak ya resmen agliycaktim yaa. Sonra eşime söyledim dedim eğer annen yikamasaydi hepsini tek başına sen yikiycaktin zaten dedim bir de onun için tartıştık 😓 bana fikir verin yaa ne yapmam lazım eşim normalde çok üstüme titrer aman otur elini bir işe sürme de bugün niye böyle yaptı hala aklım ermiyor annesi sanki anne de ben insan değilim yaa