Hulyauygur Mervebtnrr başı yukarıda ve sana yaslanmış şekilde mi duruyor canım benim oğlum da aynı son haftalarda ❤️🤗
Yasemin84 Son 44 gün kaldı oğluşuma kavuşmama 😍. Salı günü 33. Haftamız bitecek. Geçen hafta 2,5 kg demişti dr. Hala dönmedi. Ne zaman döner acaba?
Rasev Tgbabsra ben 31haftada kalp rahatsizligi yuzunden gittim dokdora 1aylik ilaç yazdi 35-36haftanda gel dedi oyuzden beklemedeyim) ama bilmiyorum minik kizim napiyo içerde🤭ara sira sancilarim gelip gidiyo sizinde oluyomu?
CansuDemir Hulyauygur Son 38 gün o da kasımın ilk haftasını beklerse 😄 34+4 ile devam ediyoruz.Bizim ki de baş geliş bakalım nolacak.2700 küsürdü 34+0 kontrolünde.Çantayı hazırladık,bekliyoz haftası gelsin diye yakışıklımın 😍
Hildambxl Hulyauygur benımde son 50 gun canım 32+4de gıttık kılosu 2kıloydu oğlusum suyun sınırda dedı doktor ara ara ayakta oldummu kasılmalarım var
Mugesen 34+1 Son ve Şafak 41.. 🙏 allahım izniyle inşallah.. normal doğum.. 11 kasım gibi gözüküyor.. kısmet.. önce allah sonra bebişim karar verecek..
CansuDemir Hulyauygur Aynen 2 ile 3 hafta önde dedi doktor.Bende mecbur porsiyonu normale çevirdim. 2 yumurtadan 1e, 3 bardak sütten 1 bardağa filan indim.O şekilde ayarladık doktorla.Haftaya kontrol var bakalım öğrencez.Normal istediğim için doktorum 4ü geçmezse senin için rahat olur dedi.