essyagiz Hulyauygur Bizimde 33+2 yiz 47 gün kaldı kızımızın gelmesine 😍 ama benim içime hep ekim ayı sonunda gelir kasıma kalmaz diye doğuyor.. bakalım bebişlerimiz sağlıkla ne zaman dünyaya gelecekler👼🏻👼🏻
Hulyauygur Nefesimm 31+5te gittikten sonra 33te çağırdı beni yani 10 gün sonrasında nstye de gireceğimi söyledi