2206minik @2prensesannesiiii ahahahah konuşma tarzım biraz öyle 😅evet 22/23 Eylül 21 de doğum günüm umarım doğum günü hediyesi olur yine böyle post açar altında buluşuruz inşallah güzel haberlerle 🫠♥️👼
2prensesannesiiii 2206minik amin canım benim inşallah 🙏🏻 1 dolu bi boş değerlendireceğim bakalım inşallah olur 🙏🏻💫
Esin3641 Merhaba dün kan testi yaptırdım 1.20 çıktı şimdi test yaptım ilk 3 dk da böyle çıktı noluyor anlamadım test bozuk mu
Zeynepdgn50 Esin3641 hayalet çizgi belirmiş ama dediğinize göre o kadar süre geçmemiş üstünden en fazla 10 dk da çıkınca kesinlik olur diyorlar. Adetiniz gecikti mi
Esin3641 Zeynepdgn50 10 dkdan sonrası geçerli değil 3 dk içersinde belirdi ama testi tekrarladım diğerinde çıkmadı test bozuk sanırım
Ayssnnn Bat 26 gebelik belirtisi de yok adet belirtisi de 1 yıl 2 aylık evliyim. İnşallah bu ay tutar
Zeynepdgn50 Ayssnnn aynı durumu yaşıyoruz kuzum bende bir yıllık evliyim bekliyorum bakalım. Bat 25 benim de
2206minik @Esin3641 silik gözüküyor ama dün kande negatif olan 1 günde idrar da çıkar mı bilmiyorum adet geçince testi yenileyin istersen rabbim gönlünüze göre versin🙏
aybarsaybuke Zeynepdgn50 adet oldunuz mu ? Ben hala beklemedeyim sabahta yaptım negatif ya geç döllenme yada adetimiz gecikti