2206minik yaaa benimde adetten 8 gün önce pembe leke geldi doktor dinlenmende fayda var dedi inşallah yerleşme kanamasıdır dedim şuan 4 gün var dün betam 1.20 çıktı yarın tekrar kan vericem çoğu kişi yükselir demiş ama inşallah yükselir😇 sırt ağrım göğüs hassasiyetim ve her an adet olucak gibi kramplarım oluyor