KumsAlyaa korkma canım yüreğini ferah tut Benim belirtilerimde 10 haftalara doğru kayboldu En azından olan belirtilerim ben de kusma bulantı bir şey yoktu göğüs hassasiyeti kasık ağrısı bunlar 11 12 haftamda tekrar başlamıştı kasık ağrım şuanda yine yok hiçbirsey korkma yani burda birçok arkadaşta da görüyoruz belirtilerin kaybolmasını çok normal bazıları uzunca belirti ile devam ederken bazıları bende dahil bu sure sonra kayboluyor uzun sürüyor yüreğini ferah tut şiddetli sancın dediğin gibi kanama lekelenme vb olursa anca sorun sayıyorlar doktorlar ondan rahat ol keyfini çıkar stres yapma zaman geçmiyor biliyorum ama kafanı rahat tut ki zaman güzel geçsin burda ne ağır belirtilerle 20. Haftalara kadar gelen arkadaşlar görüyoruz ondan yurehini ferah tut pozitif düşün ben öyle yapıyorum herşey yolunda hiçbir sorun yok bir olay bir şey olsa strese girmeden bişey olmaz sakin olmalıyım diye düşünüp öyle hareket ediyorum çünkü ben stres yapsam bebiste etkilenir bu yüzden kafanı rahat tut sende bebiş rahat olsun 🥰🥰