Eldgrn belirtilerim bugün hiç yok nerdeyse canım korkuyorum biraz Bilmiyorum ne yapsam acile gitmekte hiç istemiyorum aşırı kaba oluyor oradaki stajyer doktorlar kendi doktorumda lekelenme kanama olursa sadece gel dedi yoksa 1 ay sonra gel dedi Rabbim koruyup esirgesin ne diyim daha beklemekten başka çarem yok gibi gözüküyor