Seyma0323 Kızlar ilk açlık kanımı verdim, içeceği içtim şimdi beklemedeyim.. inşallah güzel sonuçlar alırım🥰 İçecek fena değil ben şekerli şeyler sevdiğim için hemen diktim ama şu an acayip başim ağrıyor insallah tez geçer 🙏
Gulce12 Seyma0323 ne gerek var işkenceye ben yaptırmadım doktorum da istemedi açlık ve tokluk yaptım okadar zaten insan kendini biliyor anlıyor bu içtiğiniz bence daha kötü neyse artık yaptırıyorsunuz temiz sonuç çıkar merak etmeyin
berceste5155 Seyma0323 baş ağrısı aç kalmaktan oluyor sanırım benimde başım ağrımıştı lıkır lıkır kola içen cipsten çikolatadan vazgeçemeyen insanların buraya gelip şeker yüklemesine tü kaka muamalesi yapmasını da anlamıyorum inşallah sonuçların iyi çıkar
AslanBebeginAnnesi Seyma0323 işkence diyenler bile olmuş inanamıyorum bu kadar cehalete🥴 alt tarafı şekerli gazoz tadında bir sey içip kan veriyoruz bunun nesi işkence ? son derece basit bir işlem boş yere milleti korkutmayın. çok şükür ki herkes sizin gibi cahil değil 🙏🏻
Seyma0323 Gulce12 Zararli bişey olsa doktor kesinlikle önermez, yıllarını vermiş bizden daha iyi mi bilecek? Bende bazi sıkıntılar olduğu için kesinlikle yaptirmam gerekiyor ve doktor kesinlike yap dedi. Kaç kişinin bebeği aniden kalbi durdi gizli şekerden.
Nesli23 Seyma0323 kesinlikle kimse doktordan iyi bilemez.benim de suyum biraz fazla çıktı doktor hemen yaptır dedi iki dilim baklavayla eş değer.bende bugün yaptırdım 3. Kanı vermeyi bekliyorum inşallah güzel sonuçlar birbirimize dua edelim.
Mucizemiz-Uraz Seyma0323 hiç sorma valla, doktordan daha iyi biliyorlar sinirlenmemek elde değil 😏 her insan birmiş gibi muamele yapıyolar, ben içmedim şekerim çıkmadı, yok ben içtim suyum fazlalaştı . Çok biliyosunuz cidden çok,
Seyma0323 Nesli23 insallah canim🙏 insallah sağlıkla yavrumuzu dünyaya getiririz🥰 Ben şimdi ikinciyi vericem ondan sonra benimde 1 saatım kalicak ondan sonra kantine koşucam🤣
Eyz Nesli23 doktorum kesinlikle önermiyor şeker yüklemesini madem 2 dilim baklavayla eş değerde bunu içene kadar 2 dilim baklava versinler öyle baksınlar aynı sonuçlara varıyorsa 😂😂
Cnsasln Nesli23 bende de su biraz fazla çıktı bendede şeker yüklemesi istedi ama ben yaptırmadım istemediğim için siz yaptırdınız mı
Seyma0323 Yagmurrr_ benim son bir saat kaldı başim acayip ağrıyor ama benimki uykusuzluktan heralde ve açlıkda var
Seyma0323 berceste5155 muayene girmeden önce çocuk hareket etsin diye 3 4 çikolata birden yemeye biliyolar ama🤣 bir bayan vardı 3 kere bebeğin kalbi durdu 30 33 haftalarda sonra son gebelikte başka bir doktora gidince anlaşıldı ki gizli şekeri varmiş hiç yaptırmamış şimdiye kadar. Bu arada canim kantinden sonra ne yememi önerirsiniz birazdan? 1 saatım kaldı koşa koşa gidiceğim🤣🥰
berceste5155 Seyma0323 benim otobüsten indiğim yerde hemen dönerci vardı kendimi oraya atmıştım 😂😂😂 ne olsa yerdim o an
Seyma0323 AslanBebeginAnnesi iskence olsa bile, 1 gün çekerim ve bebeğimi en azından kurtarırım gizli şeker var ise 🙏 Türkiye’de her gün iskence çekiyoruz zamlardan dolayi🤣 bunu da ekliyebiliriz hiç bir sıkıntı yok
Annesininportakali53 Eyz evet 2 dilim baklavaya es değer kuzucum.hatta yediğin baklavadan daha saf içindeki şey sadece glikoz içeriyor saf şeker. Doktorunuz onermiyor olabilir aslında buna şaşırdım çünkü genelde doktorlar hep önerir hastalar duydukları yüzünden yaptırmaya çekinir ama bence yapılmalı bende yaptırdım bir zararını görmedim yani bu denli kötüyse niye millet yaptırıyor anlamış değilim yada ne gibi kötü sonuçlar doğuruyor? Ben yaptırdım ne mide bulantısı ne baş dönmesi ne başka birsey çok rahat geçti sonucum çok şükür temiz çıktı ama benim Seker yuklemesi yaptıracağım gün muayeneden ağlayarak çıkan kadın bana çok dokundu yapılmaması ne gibi sonuçlar doğuruyor söyleyebilirim? Mesela durmadan şeker olcturmek insülin direnci ve erken doğum bunları doğuruyor kadin etrafa bakıp şeker yüklemesi yaptirmamis sonuc ne mi suyu fazla erken doğum riski var durmadan tansiyonu yükseliyor yani baştan beri bunlar yok diye yaptirmamis çok pişmandi son haftalarda kalbi duran mi dersin bir çok örneği var Rabbım hepimizin kucağına sağlıkla almayı nasip etsin ama glikozdan daha kötü bir durum sonradan olması.
Nesli23 Eyz doktorunuz sizde bir anormallik görmemiştir önermemiştir ama gizli gebelik şekeri bir çok bebeğin aniden kalbinin durmasına,erken doğuma vs vs yol açıyor…biraz okuyup araştırın ufkunuz açılsın…
Annesininportakali53 Seyma0323 sonuçlar inşallah güzel gelir bende bir hafta önce yaptırdım benim de elma aromaliydi valla diktim kafaya ne mide bulantim oldu ne açlık çektim çok rahat verdim kan baş dönmem de olmadı sekerimizde cikmadi inşallah senin kide güzel geçer canım