Bence pozitif, çünkü kuruma çizgisi bu kadar belli olmuyor. Ben de aynı şekilde öğrenmiştim hamileliğimi üstelik böyle erken test değildi, kasetti ve akşam çöpe bakmıştım meraktan çok daha silik bir çizgi görüp iki gün sonra erken testle tekrarlamıştım 🙊 şimdi 32 haftalık hamileyim 👼🏻