Naz12- benim evlendiğimden beri bebek istiyorum 1 buçuk senedir korunmuyorum olmadı bir türlü Murat Özdillede gittim ben memnun kalmadım açıkçası çatlama birde yanlış ilaç kullandım Yüksel bey hatta çok kızdı bana şeker ilacı vermiş neyse işte Yüksel beye gittim bende de kist vardı yumurtalığımda çatlama iğnesinden oldu hatta bana hiç kendisi iğne vurmadı ilaç kullandım olmadı rahim filmi çekelim acaba tüplerinde bir sıkıntı mı var dedi ilaç verdi onla beraber çekindim ben bir yumurtalık yavaştan kapalı gibiymiş ilaç enjekte ediyorlar zaten onla açıldığı söylendi ve o ay hamile kaldım ben şuan 18 haftalık hamileyim