Twinmommm okadar sevindim ki sağ sağlim doğmalarına. Bende 35+2 yim karnım sertleşiyor sancım çıktı ama açıklık falan yok dedi doktor magnezyum iç dedi . Eve gönderdi. Şimdi yine arada kasılıypr ne yapacağımı bilmez haldeyim:( kendi doktoruma gidicem yarın . Bir şey olur mu acaba çok korkuyorum