Pineapplee Melekozkan41 aramızda 1 gün var ❤️ Bizde haftaya Çarşamba kontrole gidicez bakalım ne durumdayızzz 🌸
Melekozkan41 Sdt3456 henüz birşey söylemedi doktorum Çarşamba günü randevum var soylermi bilmiyorum🤗🤗🌸🌸
beyazkalp aaaa aynıyız kız 😊 kaçıncı gebeliğin benim üçüncü oğlumu bekliyorum ilki de erkek bir de kızım var 🥰
beyazkalp Melekozkan41 ay ne güzel sağlıkla mutlulukla gelsin inşallah bebislerimiz 🥰 benim de sezaryen bu arada 😒
Melekozkan41 beyazkalp amin inşallah canım cümlemizin senin ne zaman belli oldu doğum şeklin peki canım?🤗🌸🌸❤️
beyazkalp Melekozkan41 benim ilk doğum sezaryen canım kalp atışları yavaşladı o yüzden acil sezaryen yapıldı bu da sezaryen olacak 😊😊
minnosanneyim Melekozkan41 evet ne zaman gelecek aşırı merak ediyorum çocuğumu aşırıııı ilk bebeğim olduğu için 😄😄🥰🥰
Melekozkan41 beyazkalp hmm anladım canım bende normal doğumdan çok korkuyorum bakalım bana ne dicek? Benimde ilk doğum ya o yüzden biraz normalden korkuyorum 🥲🥲🌸
Melekozkan41 beyazkalp valla bende çok heyecanlanıyorum bı zaman geçsin bian önce kucağıma alıyım istiyorum bı dursun içerde 40 a kadar diyorum iki arada bi deredeyim anlicagin🤣🤣🌸🌸❤️❤️
beyazkalp Melekozkan41 çok normal canım benim ama korkulacak birsey yok kendini sakın tutmaya çalış doğumdan sonra onu kucağına aldığında bu muydu cektigim sancılar diyip güleceksin bile kokusu yetiyor inanki 🥰🥰
beyazkalp Melekozkan41 😁😁😁😁 gelsinler sağlıklı bir şekilde inşallah çektiğimiz cefanin canı sagolsun onlar iyi olsunlar yeterki 🥰🥰
Busra_soft Melekozkan41 ayni bende sizin gibiyim benim birde asiri hareketli bir oglum var ustune sicaklar 34 haftadaym sabirla dua ile bekkiyorum hepimiz icin hayirlisi olsu sağlikla gelsinler insallah 🤍🌸
Melekozkan41 beyazkalp orası öyle canım valla ama çevre ürkütüyo insanı işte ne bilim 🤔🤔 bakalım ne dicek sezeryanmi normalmi☺️☺️💙💙🌸🌸
Melekozkan41 beyazkalp öyle tabikide valla 3 buçuk sene bekledim ben onu çekiyoruz sıkıntı ama onlar iyi olsun yeterki🤲🤲☺️☺️🌸🌸💙💙