aybarsaybuke Dilaraagk_ gözün aydın canım adetten 1 g0n önce testte pozitif görmüşsün peki daha öncesinden yapıp negatif görmüş müydün ?
1Merveylmaz Dilaraagk_ Bende iki kimyasal gebelik geçirdim. gebelik için Bi şey kullandınız mı acaba 🌸
Dilaraagk_ 1Merveylmaz hayır bişey kullanmadım hatta follik aşırı de bırakmıştım çok kullandım diye tatile memlekete falan gittik stres attık galiba onun etkisi oldu 😊 siz iki kimyasalı da kaç değerle öğrendiniz acaba