tugba-polat Xxz benim 36 haftalık plesanta yaslanmis suyuda çok azalmış sınırla arasında 1 cm var 2400 de kalmış cocuk
Xxz tugba-polat daha fazla bekletme bence zaten gelişmiyor açıklık varsa doğum yhsreketleri yapmaya başla
tugba-polat Xxz açıklık için bakılmadi ama ufak tefek sancıların var dendi bu hafta dogurursun çok beklemez üç günde bir kontrole gel dedi doktor :( çok küçük olduğu için endişe ediyorum
DidemDnnz Geçmiş olsun umarım hayırlı bir evlat olur hayatı da güzel olur. İkili test veya detaylı neden yaptırmadın ?
Xxz DidemDnnz o maddi durumla alakaliydi canım ay.sonunu zor getirdiğimiz bir dönemde bin lira istenmişti yapamadkk
Whitewomen Xxz Hayırlı olsun bildiğim ve gördüğüm kadarı ile kilosu az doğan bebeklerin kilo alımı gelişimi daha iyi oluyor. Bol bol emzirin toparlanır hemen Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin
SWEETMOM2 Xxz doğum için mi aglayaraj çıktın canım vajinismusu doktor desteği almadanmi atlattın😳bnde çok korkagim ya tedavi için kliniğe girmeden olmaz zannediyordum beş gün gittik ama 4gubde yendim 😌😒🤲🏻🌹
Xxz SWEETMOM2 evet yani hem.normal.digurucam.bu benim.dogamda var ben kadinimmdiyorum hemde çok korkuyorum.nasil.yaoicam.diye 🤭🤭 atlatmissin ne güzel.benim.4 ay sürdü çok uğraştım.