Selam anneler sonunda bebeğim doğdu. Bir kaç gün önce yazmıştım zaten farklı sancılar var yuruyemiyodum flkn diye. Anlamıştım gece çok sancım olunca kalkıp geldim doktorum muayene eti hemen yatış yapılsın dedi. Gittik işte hazırlıklar vs yapıldı lavman şu bu.egil kalk comel hareketleri. Sonra suyum patlatıldı suni sancı verildi bir saatte 1 cm açılıyordu son raddede artık her sancida zorla ikiniyodum çünkü ikinmadigim zaman canım boşu boşuna çok daha fazla yanıyodu. Saaatler geçti artık o kadar yorulmuştum ki uykum geldi sancı gittiği zaman uykuya geçer gibi oluyordum gelince yeniden tutunup ikiniyodum. Bunu mutlaka yapın derim. Neyse artık dayanamiyorum geldi bebek geldi diye bağırdım çünkü çok ama çok yoğun bir baskı hissettim hemen geldi baktılar evet bebek geliyo dogumhanrye hemen yanındaki odadaydik zaten. 5-8 dk arası sürdü. Bebeğin kafasını gordummcikarken çok çok zayıf bir bebek 2 kiloyu iyi tamamlamış malesef ultrasonda daha büyük gonuyordu ama çok daha zayifmis meğer. Zaten gelişim.geriligi vardı biraz ona canım sıkıldı açıkçası yarık damak gibi sonradan ameliyata ihtiyacı olan özel bir durumda doğdu. Annem gelip ağladı üzüldü niye böyle oldu diye. Bende ilk üzülmüştüm ama napim benim evladım evet ikili test vs yaptirmadim. Yaptırsam da ne degisecekti ki evlat benim evladım. İlerde dikis yaptırır kapattiririz dedik. Allah beterinden korusun . İkindim çok ikindim hem bağırdım hem ikindim bebek fırt diye fırladı . İyiki bacaklarımı açmışım kendimi çok kasmamisim. Vajinismus geçmişim olduğu için kendimi kasmamam gerektiğini biliyordum işleri zorlastirmak istemedim. Yaparım dedim inşallah yaptim. Bebeğime kavuştum . Darısı isteyen bütün annelerin başına. Sağlıcakla dogumlairniz olsun ben gidiyorum.mecbur çünkü bebeğimin gelişimini başka yerden takip etmem gerekecek. Sizleri çok ama çok sevdim. Dualarım sizinle. Lütfen ikinmayi asla ihmal etmeyin . Benim ilk doğumda hiç ikinmadigim ikin makara kadar dikiş vardı çok yirtigim vardı kesi olmustu,bunda kendi ikinmalarim olduğu ixin yirtik olmadı hafif çok hafif kendiliğinden olan bir açılma oldu ona da 3 dikiş attım düzelsin diye dedi kesmedim yani. Kalktım banyomu yaptım.yemegimi yedim. Coook uyuyan bebeğimi sürekli uyandırmaya çalışıyorum.ama uyanmiyor. Bizi çok farklı bir maraton bekliyor en zor ayları ilk aylar zaten . Satılık olmasından korkuyorum ki olacaktır ama umarım hastaneye yatmaya gerek kalmadan kurtaririrz bu süreci. Kendinize iyi bakın. Allah’a emanet iolun. Ona güvenin. Mucizevi bir olay gerçekten. Allah yardımcınız olsun. Ben yaptıysam siz hayli hayli yaparsınız.