Deletedmom_85 devlet desteklide sizin dediğiniz gibi oluyor mu bilmiyorum.. ama özelde öyle değil malesef eğer elinizde embriyo kalmadıysa sil baştan başlıyoruz. Eğer dondurulmuş embriyo olursa ilaç ücreti hariç zaten dondurulmuşta daha az maliyetli ilaçlar kullanılıyor. transfer ücretinin yarısını veriyoruz..