nagihanbirol26 Kızlar biz yeni tüp bebek tedavisine başladık 13.050 TL ilaç verdik şimdilik daha vericekmiyiz belli değil kan değerlerim düşük çıktığı için mecbur devam ediyoruz siz ne kadar ödediniz ilaçlara ne zaman başladınız ?
Deletedmom_85 nagihanbirol26 ya ben bir şeyi merak ediyorum kuzum konudan alakasız. Mesela bu parayı verdiniz ya şimdi acaba tüp bebek hakkınız bir kere mi var? Tutmazsa mesela diyelim Allah korusun inşallah tutar emekleriniz boşa gitmesin de. Oldu ki diyelim diğer ihtimal tek seferlik bi para mı o acaba 🫣
Allahvargamyok nagihanbirol26 bu ay başladık 9 bin ödedik takribi belki daha az yumurtalarım toplandi şu an beklemedeyiz
Sehrbnon122 nagihanbirol26 kuzum ben 7 ay önce basladım tedaviye suan cok şükür ikizlerime hamileyim tüp bebek sayesinde ben 15 bin ödedim bütün ilaç tüp bebek masraflarına ama histerskobi oldum 5 tane bebegim yani embriyom olustu 2 tane transfer edildi ve 3 tane embriyomu dondurduk onun için 2500 TL ödedik yani şuan daha pahalı dır
Deleted4445656 nagihanbirol26 biz 25 bine falan çıktık ilaçlar vitaminler iğneler hastane parası hepsi içinde
zamaneannesi80 Deletedmom_85 devlet desteklide sizin dediğiniz gibi oluyor mu bilmiyorum.. ama özelde öyle değil malesef eğer elinizde embriyo kalmadıysa sil baştan başlıyoruz. Eğer dondurulmuş embriyo olursa ilaç ücreti hariç zaten dondurulmuşta daha az maliyetli ilaçlar kullanılıyor. transfer ücretinin yarısını veriyoruz..
Sehrbnon122 Allahvargamyok hayır kuzum benim gittiğim hastanede 1 deneme negatif olursa 2 denemen yarı yarıya yani oluyor suan hala öyle mi bilmiyorum ama 7 ay önce bana öyle dendi tedaviye baslamadan anlatılıyor du aşamalarını falan 1 denemen negatif olursa 2 denemem yarı yarıya oluyor ve bütün kontrollerin vs giriş ücreti ödenmiyor
Bebekdelisi Deletedmom_85 ben daha uyguna yaptırdım sonra kardeş ıstedım evladıma 2. Atıldı yarınında altı 6 bin verdım tek ama donmus elımızde vardı yoksa aynı para
nagihanbirol26 Sehrbnon122 bende bugun kontrole gittim 12 yumurtam varmış ama doktor değerlerin düşük dediği için toplamadılar yarın tekrar kan vericem inşallah düzelir de
nagihanbirol26 Sehrbnon122 bu arada canım bişey sormak istiyorum iki emriyor transferini sen mi istedin yoksa doktorun mu iki tane yaptı çünkü bazı doktorlar riskli oluyor falan diyormuş çoğul gebelikte
Deletedmom_85 Sehrbnon122 dondurulan embriyolar hastanede yine de tutuluyor mu kuzum? Ya mazur gör tüp bebek hakkında fikrim yok başımıza ne gelecek bilemeyiz. Yine de bilgilenmek öğrenmek istiyorum bu 5.gün embriyoeu 3.gün embriyosuu dedikleri şeyde kaçıncı günde döllendiği mi oluyor ay çok bilgisiizm🤷♀️🙄
Allahvargamyok Sehrbnon122 bizede bi kağıt verdiler yarı yarıya değil ama arada 3 4 bin tl falan oynuyo
nagihanbirol26 Deletedmom_85 şöyle oluyor senden yumurta topluyorlar kaçtane embriyon olursa mesela 6 emriyon var sana bir yada iki tane emriyo transfer ediliyor ve geri kalanları sayısına göre fıyat vererek dondurabiliyorsun yani o fiyat sayısına göre değişiyor ama onlarında senelik bakımları var diye biliyorum belli bi fıyatla
Sehrbnon122 Deletedmom_85 canım evet döllendiği gün bölünme sayısı ve kalitesi oluyor.. Dondurulmuş embriyolar hastane de kalıyor suan canım her yıl 500 TL vericek sin eger hala dondurmak istersen belki onları da tekrardan transfer ettirmek istersen diye
Deletedmom_85 nagihanbirol26 hmm anladım canım teşekkür ederim ♥️ ah ah uzun meşakkatli işler Allah aratmasın
nagihanbirol26 Deletedmom_85 eğer donmuş emriyon yoksa gene aynı fıyat ödüyorsun diye biliyorum çünkü yumurta toplamak için mecbur sana ilaç verecekler zaten ondan çok pahaları dediğim gibi biz sadece ilaçlara verdik 13 bin daha verip vermiceöix belli bile değil çok
nagihanbirol26 Deletedmom_85 amin canım rabbim aratmasın isteyen herkese nasip etsin inşallah meşakkatli ama işin ucunda evlat olunca dayanıyor insan
Sehrbnon122 nagihanbirol26 doktorum söyledi canım 20 yasındayım bünyemin kuvvetli oldugunu ve 2 tane transfer etmek istediğini kaliteli embriyo oldugun söyledi Ben de istedim iyi ki istemişim cok şükür ilk denemede ikiside tutundu bana darısı sana olsun insallah