sevgul_96 Melos90 evet hiçbir sorun yok dedi doktorum herşey normal ilerliyor.Dün sabah nişan gelmişti zaten bugün de doktordaydım ağrıların dahada artacak hazırlıklı ol dedi yani çok yakın bugün yarın inşallah kovuşucas 🙏
Melos90 sevgul_96 ben normal istiyorum ve öyle ilerliyor bı aksilik olmazsa bakalım Nisan geldikten kaç gün sonra su gelir acaba
sevgul_96 Melos90 Onu bende bilmiyorum benimde ilk hamileliğim 😅 bekliyoruz işte bakalım Nst de sançılarım çıktı büğün doktor bekle dedi artık her an gelebilir 🤷🏻♀️☺️😅