Aybukemom Ktiryaki maşallah maşallah herkes ne kadar az almış bende daha diyorum bu gebeliğimde az aldım😂
Kubgkm Aybukemom galiba değil 😂 hamile olmadan önceki gibi yiyorum sağlıklı besleniyorum sanırım o yüzden böyle
Ktiryaki Aybukemom Her gebelik her bünye farklıdır önemli olan sağlıklı gebelik geçirmemiz gerisi hiç önemli değil ☺️
Aybukemom Ezgiselcuk ay benden bitane daha 😀 üzülme ben ilk gebeliğimde de 26 kilo aldım hiçbişey kalmıyot geriye 😂
aslansmommm Aybukemom bana fazla geliyor bilmiyorum ki yani hiç bulantım olmadı o yüzden hiç vermedim başından beri aldım son ayımız kaldı inşallah çok almam 😅
zamaneannesi80 Aybukemom doktorum diyetisyenle devam et demişti 🥲🥲 23. Haftamdaydım o zaman 9 kilo almıştım şimdi kendim dikkat ederek bir kilo aldım bu ay 😂
Ezgiselcuk Aybukemom ayyy ağzından bal damlıyo inşallah öyle olur 27 yaşındayım kendimi hiç böyle görmediğim için normal gelmiyo😂