Aselll45 Gyno Ferro sanol kaçıncı hafta da kullanmaya başladınız ? Doktorum bana 4. Hafta da başlattı tedirgin oluyorum .
horozseker Aselll45 demir ilacı tedirgin olunacak bir ilaç değil zaten takviye için veriliyor ilaç gibide düşünmeyin, değeriniz çok düşüktür o yüzden erken başlamıştır
Twinmommm Aselll45 Demir ilacı bunda korkulacak birşey yok ki kan değerleriniz düşük demek ki. Gıdalardan kan yapıcı şeyler yemeye çalışın
Aselll45 Twinmommm içeriğin de follik asitte var zaten 0.5 mg , başlar da o yüzden çok umursamadım . Sonraları içime sinmemeye başladı
Esra33-34 Aselll45 12. Haftamda başlandı benim kan demir depom boşalmıştı başım dönüyodu farketseydı daha erken başlatırdı muhtemelen
A_syma Aselll45 16 da basladik. 12 ile 16 arasindako kontrolde baslatiliyor. Ancak demir eksiliginiz yuksekse baslamis olabilir mi. Yoksa once folik asit baslanmadi.
guzelanne23 Aselll45 11 haftalıkta kullanmaya başladım 16. Haftama geliyorum neredeyse bitmek üzere az kaldı☺️
Aystsn Aselll45 8 haftata başlattı kansızlığım aşırı olduğu için kan d0ş0klüğü varsa daha erken başlatabiliyolar
123merveemir Aselll45 12 haftada başladım ben folik asiti bıraktırdı direk o ilaca başladım birde decavit