Bugün zoom üzerinden online gebe okulu eğitimine katıldım . Öncelikli oluyormuş tek kişilik odalarda sezeryan hastaları . Gebe okulana katılanlarıda genelde sistemde bakıp tek kişilik odalara verebiliyorlarmış. Bende heyecanlıyım son 2- 3 haftam kaldı. Gün vermesini bekliyorum doktorumun.