Tugceonur Anladim canım günlerdir düşünüp duruyorum nasıl olcak diye evet güzel bi hastane herseyiyle ama işte duyumlarim felan bilemedim ha doktorumdan çok memnunum harika bi doktor her kontrolümde ben daha sormadan herşeyi. Söylüyo okonuda hiçbir sorunum yok gebe okuluna da kayıt olurum inşallah teşekkür ederim bilgilendirdiginiz için 🙏🌸♥️