Ikra01ayse Gamzeucan işallah canim bende bekliyom hic bisey hissetmiyom kalbini bir duysaydim içim rahatliyacakti doktor 5 eylüle verdi bu hafta verseydi bu kadar beklemezdim çok heyecanliyim sabırsızlanıyorum bir daha kanda istemedide
Gamzeucan Ikra01ayse bende de istemedi de ben dayanamadım 9000 cıkıncada kese gözükür diye kendşm gittim
Ikra01ayse Gamzeucan canım transferdenmi sayiyor gününü yoksa son adettenmi ben 4 ağustos transfer oldum
Ikra01ayse Gamzeucan canım senin ağrıların oluyormu benim kasiklarim çok ağrıyor randevuyuda gec verdi korkuyorum ilaclar mi yapiyor anlamiyom
Gamzeucan Ikra01ayse aman aman bi agrım olmadı ayaga kalkınca hafif kasılma gibi bişy kişidrn kişiyeiye degişir böyle şeyler saglık ocagında yarın kan ver istetsen için rahat eysn ben öyle yapmıştım :)
Ikra01ayse Gamzeucan canım merhaba ağrım olunca bugün gittim kalp ve kesesini gördüm bebegimim çok şükür