Ikra01ayse Kızlar 11 günü 87 değerim 13 günü 121 cıktı 15 günü 254 ve bugün 18 günü 1028 cıktı eylülde randevu verdi doktorum sizce nasil degerlerim gorebilirmiyim gittigimde kesesini kalbini çok heyecanliyim
Aslaninannesi01 Ikra01ayse ben 8 Aralık’ta 15 ile öğrenip 28 Aralık’ta kese görmeye diye gittim kalp atışını da duymuştum büyük ihtimalle duyabilirsiniz
Dlkzz Ikra01ayse değeriniz 1000 nin üzerine inşallah keseyi ve kalp atışını duyarsınız sizin adınıza cok sevindim tebrik ederim hayırlı olsun🌸🥰
Gamzeucan Ikra01ayse canım gözün aydın ya şükür iyi yükselmiş bende 29 da gidicem kalp atısına insaalh o min kalplerini duyucaz🙏
Hediyemmm Eylül’ün kaçına verdi randevuyu gittiğinde en az 6 haftalık olman lazım kalbini duymak için
Gamzeucan Ikra01ayse bazen aklıma geliyor bi yandan istiyorm bi yandadanda korkuyırm karısık duygular öncelikle saglıklı olsnda ikiz tekk kız erkek hiç tercihim yok :)
Gamzeucan Ikra01ayse merhaba canım nasıl gidiyor varmı bi gelişme tekrar kan fln verndinmi biz bugun kalp atışını duymaya gittik
Ikra01ayse Gamzeucan yok canim gecen pazartesi verdim 1065 cıktı sonrada vermedim 5 eylüle randavu aldim doktora gidene kadar ilaçlarımi yine ayni sekil kullanıyorum çok heyecanliyim işallah kesesini kalbini görürüm sen kalbini duydunmu betan kaç
Gamzeucan Ikra01ayse ben bi ara yine kan veridm 20 gün dayanamadım 9bin cıkmıştı keseyede dayanamadım doktorun dedigi tarihtn önce başka doktora gitim götmüştüm
Ikra01ayse Gamzeucan hayırlı uğurlu olsun canım rabbim tamamına erdirsin tekrardan rabbim sağ sağlim sağlıcakla kucağına almayi nasip etsin inşallah 🙏🙏ikizmi tekmi canım 😊
Ikra01ayse Gamzeucan canım transferdenmi sayiyor gününü yoksa son adettenmi ben 4 ağustos transfer oldum