HEfnan Güzel anneler ne zaman Doğum yaptınız ? Benim ilk Doğumum olacak süreç nasıl oluyor merak ediyorum.Sancım yok nişanım gelmedi.Yakın haftada olanlar doğumlarını paylaşabilir mi ?
Merve-923 HEfnan ben de 39+1 im henüz gelen yok. 10 gün önce nişanım geldi hatta ona rağmen. Beklemedeyiz, gecikmede değiliz diye düşünüyorum
Nus_12 HEfnan göbeğiniz ne zaman indiğini hissettiniz hafifde olsa baştaki gibi yukarda değilde benim göbeğim 😤 bayadır o şekilde dolaniyomsuunuz yoksa
HEfnan Merve-923 İnsan heyecanlanıyor beklemek yorucu geliyor benim karnım aşağı bile inmedi sezeryandan korkuyorum
Zuhalsareelif HEfnan 41hafta dogurdum gelecegıde yoktu bende sızıb gıbıydım ama emin olun zaman cabuk gecıyor suan ıkı aylıgız.o zaman bana dıyordular mukremın dogurdu sen dogurmadın dıye
HEfnan Zuhalsareelif 41 hafta sanki gelmeyecek gibi zaman durdu geçmiyor herkes daha doğurmadın mı diyor hele ki sıcaklar çok bunaltıcı yoruldum artık
ipekveatlas HEfnan evet pembe renkte kanama oldu suyum sızmaya başlamış o gece hiç anlamadım hastaneye gidince baktılar
Nus_12 HEfnan benimde göğüs altında da😃yada bana öyle geliyor hafif bı boşluk olabiliyor var gibi sanki
HEfnan Nus_12 Düşenlere baktım ben göğüs altı baya bir boş oluyor benim alt göbeğim sarktı anlamadım ben 😱☺️
esma2197- 39+2 olduk 10 gün ileride ama hiç bir belirti yok bazen kalçam ağrıyor bazen belim açılmamda 1 cm falandı 1 hafta önce
HEfnan esma2197- Benim de 2 hafta ileride gidiyor ama doğuma etkisi olmaz dedi doktor.Açılma çatıya bakılmadı sancı olmadığı için