Rozaanne Cey-cey detaylı ultrason bambaşka bir olay. Doktorunuz vakti gelince yönlendirme yapar. İkili test eh çok lazım değil bence ama detaylı ultrason kesinlikle yapılmalı diye düşünüyorum hem de çok tatlı bebişin her yanını görüyoruz 🙈
Annesininportakali53 Safiyenurrr girmek istememe sebebiniz nedir? Zor bir işlem değil 1 tüp kan alıyorlar ve bebegin burun kemiği var mı ense kalınlığı ne kadar diye olcuyorlar sonra ikisine göre değerlendirme yapılıyor. İkili teste girmeyecekseniz ucluye hiç girmeyin bu testlerden doğruluk payı en yüksek olan ikili test %80 doğruluk payı var şuana kadar herseyini yaptırdım üçlü ve dörtlü dışında ona da doktorum ikili test temizse üçlü dörtlü yaptırmaya gerek yok dogruluk payı yok demişti
Asiye21 İkili test sonuçları e nabızdan görünüyor mu. 15 gün oldu yaptıralı hala bi sonuç yok. Devlette yaptırdım.
Ela344 Safiyenurrr sen bilirsin canım ama doğumunu sabit bir doktor da takip et derim bence ve bu da özel olmalı sonuçta her şey bebişlerimiz için ☺️
Hil38 2 li test,3 lü test, detaylı ultrason, şeker yükleme doktorum ne önerdiyse yaptım. Yaptırmamak bana çok mantıklı gelmiyor açıkçası. Ultrasonla bakılıyor artı senden kan alınıyor sakıncası olan bişey değil sonuçta