Safiyenurrr Perşembe günü ikili test randevum var girmek istemiyorum aslında ekim de diğer üçlü test var ona girsem daha iyi olmaz mı
anne96 Safiyenurrr İkili testi yaptırmıycaksan üçte hiç yaptırma çünkü üçlü teste yanılma payı çok fazla
irem50287 Safiyenurrr cnm ikili en önemlisi herşey onda belli oluyor bnce yaptır 2liyi ben 2 çocuğumdada sdce ikili yaptırdım başka yaptırmadım
leona98 Safiyenurrr ikili test normal cikinca uclu yapilmiyirdu diye biliyorum. Ben sadece ikili yaptirdim.
hemsiree Safiyenurrr test yaptırmak istememek kusura bakmayın ama çok saçma geliyor bana. neden mesela sebep ne ? her aya bir test koysalar valla hepsini yaptırırım.
Safiyenurrr Zehraburan ya işte bebek hastalıklı down sendromlu mu gibi hastalığı var mı baklıyormuş benimde pek bilgim yok çevremden duyduğum stresli bir insanım öyle bir ihtimal bile olsa ne bileyim herşey de Allahtan ama
Ela344 Safiyenurrr korkcak bir şey kuzum ultrason oluyor birde bir tüp kan alıyorlar bu ve eğer durumun müsaitse özelde yaptır bence kuzum ben yaptırdım korkulacak bir şey yok şimdi sonuçlarımı bekliyorum 😊
hemsiree Safiyenurrr doğunca bir sürprizle karşılaşmanız sizi daha çok sarsar. zaten lohusalık psikolojisi zor hele sağlıklı beklerken hasta doğması çok kötü olur sizin için. 10 yıllık yenidoğan yoğun bakım hemşiresiyim çok sızlanan gördüm
Safiyenurrr hemsiree devlette yaptıracağim bir de bu ikili testleri güvenilir değil diyor özelde yaptirinca yurt dışına gönderiliyormuş kesin sonuç için ama devlette nasıl oluyor bilemiyorum
hemsiree Safiyenurrr bebek içinizdeyken hiç bir sonuç zaten %100 değildir doktorlar da söylüyor bunu. ama siz yine de yaptırın içiniz rahat etsin
Safiyenurrr Ela344 durumum var çok şükür ama sonuçları kesin olmayan testler için o kadar paralar neden vereyim ki daha 11 haftalığım biraz devlete gideyim sonra özele geçerim diye düşünüyorum
Safiyenurrr hemsiree en iyisi yaptirmak doğru söylüyorsunuz sonuçlar hemen çıkıyor mu test yapıldıktan ertesi gün doktor randevum var
Denisss37 Safiyenurrr Durumun var ise fetal dna yaptırabilirsin. 360$ yaptırdım ben. Yurtdışına giden test budur. %99 doğruluk oranı var diyorlar.
Ela344 Safiyenurrr sen bilirsin canım ama doğumunu sabit bir doktor da takip et derim bence ve bu da özel olmalı sonuçta her şey bebişlerimiz için ☺️