Sinem94 52ebru Ben üniversite selim beye gidiyordum ama değiştirdim medikalde Mehmet Nalbant iyi bir doktor üniversitede İlhan bey de var o da iyi bi doktor ama çok yoğun bi muayene olmam 2.5 saatimi aldı
Busenurrr97 52ebru ben devlet hastanesine gidiyorum muhammet emin öz muhteşem bir doktor tavsiye ederim tokat merkezde
52ebru Busenurrr97 bende bugün süleyman barına gittim çok sert bi adamdı o yüzden değiştiricem doktoru
Busenurrr97 Sinem94 mutlaka git sanki özel hastanede gibi hissediyor insan çok ilgili ve ayrıca bu uygulamada tokattan birilerini buldum ilk kez
Sinem94 52ebru evet çok ters bi doktor ben acil gitmiştim o doktora çattik sezeryanimi o yaptı öncesi ve sonrasında da baya bi terslendim kendisi tarafından 😏
Busenurrr97 52ebru yok ya onun kapısının önünden bile geçmem çok sert bisey soramıyorum ceren mert var oda çok ilgisiz en iyisi muhammet emin öz
Sinem94 Busenurrr97 aynen hemşerilerimizi bulmak güzel 😇😇kendisinin övgusünü duyuyordum ama hiç gitmediğim için tereddüt ettim
Busenurrr97 svvldmrc medical parkta kime gidersen git ama zülal dumandan aman diyim uzak dur 😂 böyle ilgisiz kendinj beğenmiş kibir Bi doktor yok
Sinem94 Busenurrr97 aynen öyle bana verdiği tedavide iyi gelmedi hiç 2 yıl önce enfeksiyon yüzünden gitmiştim daha beter olmuştum
svvldmrc Busenurrr97 hiç gitmedim gitmem de heralde kendi doktorum gayet ilgili zaten bir de zamanı çok olmayanlar için MedicalPark gayet iyi
svvldmrc Sinem94 aslında zamanınız varsa tahlillerinizi devlet ya da ümide yaptırın sonuçlarınızla beraber gidin doktorunuza