Damlacaa bende 35 inci haftada gittiğimde hala donmemisti 38 e kadar beklicez yoksa sezeryan dedi doktorum ama 37+4 te bebeğim döndü doktorların yazılarından okuduğuma göre bebek won pozisyonunu 36 37. Haftalarda alırmış bence sizde 38 e kadar bekleyin inşallah döner 🤲