Damlacaa aynı sekilde ben de sezeryandan cok korkuyorum, ondan korkmayip normal doğumdan korkanları da garipsiyorum tabiki yargılamıyorum ama bu zorluğa sancıya katlanmam gerektigini, bu zorlukları bilerek anne olmayi seçtigimi düşünüyorum. Karninızi ovalamanız da cahilce değil bence malum disardan mudahale edemiyoruz siz de elinizden geldigince cabalıyorsunuz artik bebişin kendi kararı.