hukukcuanne_06 Tubatgn bence şimdiden alın pahalanıyo sonuçta🙈 hem de denersiniz iyi gelirse bu aylarda da kullanırsınız
hukukcuanne_06 Tubatgn marttan bu yana 60tl artmış😢 kullandığınız yanınıza kar kalır bu aylarda kullanamasanız bile güzel çantası var kaldırıp koyarsınız en olmadı😇
trakyalikizce Tubatgn kesinlikle öyle evdeki yastıklarla ben de çözüm bulamadım 🙄 ama baby mom yastığı kurtarıcım oldu o günden beri mışıl mışıl uyuyorum☺️ Hatta ben yatakta olmadığım zamanlarda kocam bile kullanıyor çok rahat bu deyip🤭