Tubatgn Kızlar günaydın, aranızda kullanan var mı kızlar? Memnun musunuz? Uyku haram oldu en fazla 2 3 saat uyuyabiliyorum. Yatakta sağa solda dönmekten bir hal oldum 😔
minnakannesi08 Tubatgn ben ilk gebeliğimde almıştım toplasan 5 kere anca kullandım sıcaktan kullanamadım o derece ama rahat kesinlikle destekli bir şekilde uyumak güzel
yigitinannesiiiii Tubatgn https://www.e-bebek.com/baby-mom-cok-fonksiyonlu-hamile-destek-yastigi-p-byp-1453 Ben bundan aldım idare ediyor beni şuan için bacak aramada evdeki yastıklardan koyuyorum yani faydası var tabi almadan önce daha çok sağ sola dönüyordum
Misssitare Tubatgn ben kullanıyorum bu ara baya sıcak oluyor ama bel ağrısı çekmekten iyidir. 5 bölge destekli almıştım. 25. Haftadan beri kullanıyorum. Tavsiye ederim🙂
trakyalikizce Tubatgn karnım ve belim ağırmaya başladıktan sonra evdeki yastıklarla desteklemeye çalıştım ama 3 gece üst üste ağrıdan asla uyuyamadığımda bir yararı olmadığını anladım. Hem yatakta çok yer kaplıyorlardı hem de sağa sola dönerken kayıyorlardı ister istemez. Sonra araştırıp bunu almaya karar verdim ve iyi ki de bunu seçmişim o kadar rahat ki her yere taşıyabiliyorum otururken kullanabiliyorum. Diğerleri çok büyük olduğu ve farklı bölgelere de hitap ettiği için istemedim. Bu tam benim destek istediğim yerlere uygundu çok düzel destek veriyor asla kaymıyor inanılmaz memnunum. Bazen de bacak altıma minik yastık koyuyorum o kadar.🥰 https://www.e-bebek.com/baby-mom-cok-fonksiyonlu-hamile-destek-yastigi-p-byp-1453/
Tubatgn minnakannesi08 Allahtan sıcaklar bitiyor benim doğum Allah nasip ederse şubatta 🙏🏻 tşk ederim
hukukcuanne_06 Sıcakta terletiyor biraz ama olmasaydı da çok zorlanırdım sanırım dönmeyi daha az yaptırıyor dyebilirim. https://ty.gl/76lry1fzqn Şundan kullanıyorum memnunum ben
minnakannesi08 hukukcuanne_06 bende aynısından almıştım çok rahat kesinlikle ama sıcakta terletiyor diye fazla kullanamadım bu sefer kullanırım kışa gelicek hamileliğin boyunca kullanırım artık
Tubatgn hukukcuanne_06 bende bakayım bir benim doğum kışa geliyor Allahtan çok sıcakta kullanmak zorunda kalmıcam tşk ederim 🙏🏻😊
hukukcuanne_06 minnakannesi08 ben bi iki gün hariç hep kullandım sıcaklatsa bile. Kullanmayınca çok yorgun kalkıyorum
hukukcuanne_06 Tubatgn son aylar için çok iyi bir şey . 4 aylıkken aldım saçma dedim kullanamadım ama 2 aydır çok iyi geliyo. Hem eşinizin çarpma riskini falan engelliyo o açıdan da iyi
Tubatgn hukukcuanne_06 ben yarın yeni 14 olucam acaba erken mi yoksa alsam dursa mı uykular cidden haram oldu
Tubatgn trakyalikizce bende yastık, pile ne varsa bacak arama belime koydum ama bana mısın demedi cidden çok zor durum.. 😵🤗
Novaa Tubatgn Ben 5. aydan itibaren bu modeli kullanıyorum. Kılıfı çıkıyor. Yastık kısmına kendi yastığımı koydum. Bir de kumaşı gereği sanırım terletmedi hiç. https://www.e-bebek.com/baby-mom-hamile-destek-yastigi-seti-p-byp-1608/
minigimherseyim Tubatgn ben kullanıyorum bes aylıktan beri babymom in hamile yastıgı e bebekten aldım 130 tldi belim sırtım agrımay baslamıstı karnım cok olmamasına ragmen rahat yatamamaktan alınca iyi ki diyorum suan bile salonda uzanırken belimde cok rahat hem göbek hem bel destekli yerde kaplamıyor. Bence herkes kullanmalı.
hukukcuanne_06 Tubatgn bence şimdiden alın pahalanıyo sonuçta🙈 hem de denersiniz iyi gelirse bu aylarda da kullanırsınız
trakyalikizce Tubatgn kesinlikle öyle evdeki yastıklarla ben de çözüm bulamadım 🙄 ama baby mom yastığı kurtarıcım oldu o günden beri mışıl mışıl uyuyorum☺️ Hatta ben yatakta olmadığım zamanlarda kocam bile kullanıyor çok rahat bu deyip🤭