tazebiranne_hg04 sezeryan yolcusuyum derken doktorun mu sezeryan dedi, emin ol öyle Bi acı değil doğum sancısı, doğum sancısı karnında belinde hissediyorsun aşağıda Bi ağrı hissetmiyorsun, yani en azından bende öyle oldu, negatif düşünme normal doğuracağına inan 🌸