tazebiranne_hg04 38+4 bugün kontrolüm var. Hala çatı muayenesi olmadım 🥲 haftaya 40 oluyoruz son 10 günümüz kaldı hala ses seda yok. Bebeğime gel artık diyorum bana nau nau diyor 😂😂😂 şaka bir yana aynı durumda olanlar var mı gelin az totem yapalım da doğuralım 😂
aleynakpnrr tazebiranne_hg04 40+1 den selaam. Bizde de ses seda yok maalesef 😂 kontrolüm var bugün ona gidiyorum şimdi dua edinnnnnn 🥹❤️
Mrvdk1- tazebiranne_hg04 aleynakpnrr 40+0dan selam kızlar ✋🏻😂 bizimkinin keyfi yerindeymiş bekliyoruz bakalım😂
dentin tazebiranne_hg04 38+2 🎊 son 12 ama ne sancı var ne başka bir şey 😒 36dqyken iki gün kasılmalarım oldu alttan muayene oldum 1-1.5 cm açılma vardı bir daha kasılma olmadı . 37deki komtrolde açıklığa ultrasonda baktı değişme yoktu rahim ağzı uzunluğu da kısalmamıştı. Bekliyoruz 😌
Imaram3 tazebiranne_hg04 37+5 gelmesi lazım teyzesi 😁 herkes onu bekliyor içerde durdukça kilo alıyor benim doğumum zorlaşır diye doktor dedi bol bol squat pilates çömel kalk yer sil hurma gelsin dedi 😍
tazebiranne_hg04 mrcmrc1903 aleynakpnrr araskus28 Dilan246 Alonewomen1 Ceremua Dyg12 Ask_hosmus Mineztrk dentin Nstde hafif sancılar çıktı çatı muayenesi oldum ve can acıtan birşeydi ama dayanılmaz değil ama kötüydü cidden şuan kasıklarım ve belim ağrıyor hafif kanama var Cuma’ya kadar geldi geldi gelmedi sezeryan yolcusuyum ama normal doğumdan korkmadım değil muayeneden sonra 😕
Ask_hosmus tazebiranne_hg04 38+6 gelmek istemiyor sanırım paşam sancı var ama şiddetlenmiyo 😅 2 çocuğun peşinden koşuyorum gene banamısın demiyo sıpa😂
Ipekyrdy tazebiranne_hg04 anlık doktordan çıktım 38+5 biz diyoruz ha geldi gelecek doktor diyor nau nau 😂 gülüyorum da moralim bozulmuyor değil kilo da almıyor çok. 3 kilo şuan yani haftaya 40 oluyoruz doktor 40tan sonra beklemenin de riskleri olduğu için haftaya pazartesi tekrar çağırdı doğum şeklini konuşmaya…
tazebiranne_hg04 Ipekyrdy inşallah doğum şekline karar veririz bizde artık o da belli değil 😂 bir önceki post açtığımda yazanlar doğurmuştu ben hariç bakalım bu post belki totem olur doğururuz hepimiz 😂😂😂😂
Ceremua tazebiranne_hg04 ahahah gerçekten öyle yahu sancılar içindeyim ama bi düzene giremedi gelemedi hanımefendi 🦄
Ipekyrdy tazebiranne_hg04 ay inşallaaahhh Allah’ım baştan beridir de normal diye ilerliyoruz 36da çatı muayenesi de oldum gayet iyi demişti Dr haftaya gelmezse tekrar bakarız alttan dedi sanırım doğumu da tetiklemek amaçlı sizin bebişim kilo alımı nasıl bizimki nerdeyse durdu
tazebiranne_hg04 Ipekyrdy bizimkinin kilo alımı normal şuan ama kendimi doğuma hazır hissetmiyorum o kadar gelmiyor gelmiyor demiştim muayeneden sonra dank etti ve şuan normalden de sezeryandan da korkuyorum 🥺