Mommm03 tamamdır. Zaten siparişler gelsin 32 33 de hazır olmış olcak.
Ebru_cekin06 kalın battaniye var da 10 lunun nohutu yeterli olmaz mı? Hastaneden gelen bişeyi eşim hayatta yıkanmadan içeri aldırmaz(girişte kullanmadığımkz boş odada hiçbir şeye temas etmeden yıkanmayı bekler)
SusamTanecigi işte benim alacağım ama 95 gr nolur nolmaz diye. 100 tl eczanede 200 tl 😀 fırsatçılık. Kullanmazsam bi ihtiyacı olana veririm. Dolandırılmaktansa bi yardımım dokınur insanlara.
Senazeynep34 burada bi bayan yazmışyı doğum hikayesinde. Kafın vicdan azabı çekiyorum tarzı şeyler yazmışyı hastanr ilgisizdi aile de bilgisiz. Kadının sütü gelmemiş elinde olan bişey değil.
Minigim38 burdaki çoğu şeyi ya aşdım ya da yolda. Bende 5 lı takımı 2 tanr aldım bide takım olmayan koycam.