Bende 32. haftadayim. Yavaştan başladım. 3 tane hastane çıkışı koydum kıyafet olarak 3 tanede ayrıca zıbın koydum. Islak mendil, ağız mendili, pişik kremi, emzik, kendime pijama takımı, iç çamaşırı, ped, bakım ürünleri, bir tane mama kaşığı, 3 tane battaniye, temizleme pamuğu, terlik şuan için bunları koydum eksiklerim var. Göğüs pompası, kremi biberon falan almadım ihtiyaç duyarsam alcam