nurhanim07 Eerk bastırdılar 1 kere bi 10 saniye falan çok acıyo ama sadece 10 saniyecik ondan sonra bidaha yapmıyorlar
nurhanim07 Summeyyeee kendi isteğimle sezeryan oldum doktorunuz şu tarihler arasında olabilir diyo sizden istediğiniz tarihi soruyo ozman doğuma alıyorlar