Parisbebek nurhanim07 bende aynı şekilde. Hayırlı olsun 🥰 Nasılsınz peki? Gidişat nasıl ağrı sızı süt? Bebeğiniz nasıl ♥️🤗
Meleklerim00 nurhanim07 belden aşağımı oldun canım o an ağrı hissettinmi bide elini falan bagliyolar diyolar sende nasıldı durum
nurhanim07 Parisbebek iyiyim çok şükür bugün 3 gün oldu yavaş yavaş toparlanıyorum İnşallah sizde durumlar nasıl
nurhanim07 Sarilale spinal oldum canım ilk gün hiç doğum yapmamış gibiydim iyiydim yürüyüs yaptıkca açıldım 2. Gün dikişler iğleştiği için birazcık dikişlrtim ağrıdı ama ağrı kesici verdiler bugün iyiyim İnşallah kendim yavaş yavaş yürümeye başladım
nurhanim07 Meleklerim00 evet canım belden aşağı oldum hayır elimi bağlamadılar hiç acımadı benim en çok korktuğum şey oydu asla acımadı hiç korkmayın
Parisbebek nurhanim07. Bende hemşireyim ve hastanede hasta gibi yatmak beni çok gerdi. Sütüm gelmedi henüz sağıyorum sabah hafif gelmeye başladı. Eve gitme psikolojisindeyim. Onun dışında iyiyiz çok şükür 🤗 Hafif ağrı var ama kötü değil
Meleklerim00 nurhanim07 valla çok korkuyorum ne yalan soyleyim bide her kafadan bi ses yok elimi bağladılar yok sakinlestirici iğne yapyilar falan
Parisbebek nurhanim07 teşekkür ederim, aldım. Birde Humana ve kayısı hoşafı. Bakalım sezaryen sonuçta gelir sütümüz 💙
seymanurer nurhanim07 Gözün aydın olsun inşallah canım darısı bize inşallah erken almalarının bi sebebi var mı yoksa doktor mu tarih verdi çünkü ben sezeryan bile olsam 39 kadar beklemek istiyorum
Summeyyeee nurhanim07 kendi istegjnizle mi sezeryan oldunuz yoksa başka bı sorun mu vardı. Ben gönüllü sezeryan olmak istiyorum da o yüzden soruyorum ne zaman aliyorlar öyle olunca diye
nurhanim07 Summeyyeee kendi isteğimle sezeryan oldum doktorunuz şu tarihler arasında olabilir diyo sizden istediğiniz tarihi soruyo ozman doğuma alıyorlar