Kızlar benim bat 2 eylüldü adetim gelmedi ilişki oldu o gün.ilişkiden sonra açık sulu yoğun bir pembe akıntım geldi bu ne böyle dedim adete benzemiyordu bir daha da birşey gelmedi. hala regl olmadım 3 gündür azar azar açık kahverengi akıntım var ve adet sancılarım gelip gidiyor.2 gün önce testim negatifti geldi gelecek diyorum o yüzden yine yapmadım test ama böyle birşey başıma gelmemişti ne olabilir gebelik gibi duruyor mu yada sıradan bir gecikme mi sizce