melisaugtr benim gittiğim doktoraları bir görsen keşke :D İstanbul’daki ve Bursa’daki tüm MedicalParklara gittim İstanbul’da liv hospital ve Amerikan hastanesine gittim şimdi öneri üzerine özel kliniği olan timuçin timuroğluna gidiyorum keşke bir senedir doktor doktor gezmeseydim dedim öneren kişi cennetlik vallahi ataşehirde yeri hayatımda bu kadar ilgili ve rahatlatan doktor görmedim instadan yazdıklarıma bile dönüş yapıyor. Bu birinci diyeceğim kısımdı ikincisi ben daha tek düşük yapmışken Zeynep kamil genetiğe gittik 3 düşük yaptım dedim biraz yalan gerekiyor maalesef ve 1,5 ay sonunda tüm sonuçlarım çıktı pıhtılaşmam varmış şimdi doktorumla takviyeli şekilde ilerliyoruz her anın takipçisi kendisi reklam gibi oldu biraz ama Amerikan hastanesindeki doktoru bile tavsiye etmem sana ki iki katı fiyatı var bir de asla paranın karşılığı değil :)