Busratye Benimde 32 de baş aşağı döndü demişti ama su fazla olunca tekrar dönebilir dedi doktor. Bu şekilde doğum pozisyonu alıp telrar dönen var mı
Nesoo Ozlemm ben aslında biraz da kendim rahat edeyim diye istiyorum sanırım. Bebiş sağlıkla gelsin de biz çekeriz artık napalım 😊
Ozlemm Nesoo hepimiz oyleyiz. Birde ilk dogumum olacak normal olsun istiyom galiba ondan zorluyorum...
Nesoo Yunusm123 ikinci şeker yüklemesine kadar diyet yaptım. Sonra 100 ml ilk şeker yüklemesi yapıldı. Sonuçlarım çok iyi çıktı. Doktor diyet yapma ama dikkat et dedi canım
Nesoo CansuDemir duadan hiçbir zarar gelir mi canım. Söylediklerini harfiyen uyguluycam bende. Bizimle paylaştığın için çok teşekkür ederim
CansuDemir Nesoo Rica ederim ben hep severken veya başka dualar okurken,aşağıdan kasıktan tam ortadan saat yönünde elimi döndürerek gene kasıkta bitirerek sevdim.Ne bileyim ananemin söylediklerini uyguladım.Sağlıkla kucağına alasın.
Nesoo CansuDemir aminnnnn canım. Tüm anneler sağlıkla Doğum yapıp bebişlerini kucaklarına alsınlar inşallah
Mrymtnbus Nesoo yok canım onlar bende yok ama ayaklar aşağıda olduğu için canımı acıtıyor batma gibi oluyor vajinamda hareket edince:/