Nesoo Ben 34. Haftadayım, 4hafta önce filan dönmüştü.Şuan baş geliş.
27. Haftadan sonra her gün sabah 5dk ve akşam 5dk secde pozisyonunda durdum,dua ettim.
Ayrıca günde 3 kere şöyle yaptım.3 tur,sağ elimle salavat getirip aşağıdan başlayıp saat yönünde elimi döndürerek çevirdim okşadım.Her salavatta 1 tur.Yani sabah 3 tur, öğlen 3tur, akşam 3 tur. 9 salavat.
Gebeliğimin başından beri,elimden geldiğince hep soluma yattım.
Bana bunları ananem söyledi,her şey Allahtan.Elimden geleni yaptım,ama olur ama olmazdı bilemem zararını görmedim ki bence zararı görülcek bir şey de değil.
Secde pozisyonu ayrıca bel ağrılarıma iyi de geliyor.