Ozlemozlem123 anlattığınız kadarıyla benim yasadıgım şeyler aksamüstü gittigim zaman 4cm acıklıgım vardi yatış yapıldı yani şu an olmasa gece kesin gelirsin dedi doktor sizinde kavuşma vakti gelmiş olabilir, bir de kasılmalari kontrol edin içe dogru böyle rahime dogru vuruyor resmen bütün hamilelik boyunca olan kasılmalardan farklı zaten bunu yasıyorsaniz farki hemen anlayacaksınız, umarım en az hasarla tek bir avazda kurtulursunuz🖤