yaklaşık 6 gün önce dogum yaptım anca yazma fırsatım oluyor kızlar.. 6 gün önce doğuruyor muyum diye size bi baslık acmiştim o gün doğurdum🤭 6 gün öncesine gidecek olursak, sabaha dogru 5 gibi gaz sancısı gibi bir sancı ile uyandım tuvalet ihtiyacı ile gider gibi oldu bir zaman sonra devami geldi cogu kez ihtiyaç gidermiş olsam da devam ediyordu, rahime dogru kasılmalar baslamişti sola yatıyorum gecmiyor, yürüyorum gecmiyor tamam dedim vakit geldi sanırım.. ama 1 gün öncesi doktorum daha 1 haftası var rahat demişti, bütün gün adet sancisi gibi sancılarım oldu kalcamdan kasıklarıma vuruyordu ama dayanılmaz bir acı yoktu doktorum gel bi bakalım dedi ama ben biraz daha beklemek istedim nişan, su yoktu.. öglen gibi baktım nişan geldi yine de evde bekledim aksamüstü eşim işten geldikten sonra baktım kasılmalar 10dk 1e düştü tansiyonum da reaksiyon gösterince dedim bir gidip bakalım ne oluyor.. doktor 4 cm acılmam olduğunu yatış verecegini söyledi hem heyecan hem korku çokça mutluydum çünkü kavuşma vakti gelmişti.. yatış yapıldı 8 buçuk gibiydi sanırım suni verildi sancılarımı desteklesin diye, başta şunu belirtmek isterim ki ben canı cok tatlı biri olarak suniyi cok abarttıklarını düşünüyorum cünkü dayanılması güc olsa inanın ben yapamazdım ki adet sancısının bir tık üstüydü.. seviyeyi yükselttikce sancılar daha güclü geliyordu o zaman eşime sarıldım ondan güc almaya calıstım, ebe sonrasında suyumu patlattı.. ondan sonra her şey cok hızlı ilerledi lavman yapıldı 10 15 dk sabırlı olmamı istediler öyle ya da böyle idare ettim sonrasinda son noktaya gelinmişti deli gibi sancı basladı nefes alamaz haldeydim ebeye alın artık dedim oda direkt dogum haneye aldı beni, sancı vurdukca ıkınmak cok zordu nefesim yetmiyordu sanki şunu inkar etmeyeceğim korkunc bir acı ama Allah öyle büyük ki bir şekilde oluyor siz nasıl oldu anlamıyorsunuz.. dikişlerim var zor ama o kadar güzel ki bebeğime kavuşmak an itibariyle 6.günümdeyim toparladım diyebilirim dikişlerim de düşünce daha iyi olacagına eminim.. 20.30 gibi yatış yaptım 23.10 da oglum kucagımdaydi sürec cok hızlı ilerledi çok sükür kısa bir sürede dogurdum.. umarım tez vakitte sizlerde kurtulursunuz.. merak ettiginiz bir şey varsa sorabilirsiniz :)