Zeliha38 Sen öyle çok düşünürsen çok ağlarsan her saniye düşünüp durursan zaten geçmez ki zaman isyan etmiş gibi oluyorsun Ve ayrıca sütün de olmaz strese girersen sürekli üzülürsen senin bu dönemde sütünü sağaman gerekiyor 2 saatte 1 bebeğine en iyi gelecek olan şey yine sensin ve senin sütün. benim kızım şu an 2,5 yaşında ben de üzülüyordum kırılıyordum herkezin bebeği elinde benimki değil diye düşünüyordum ama her şeyden önce sağlıklı olması hayatta olması benim için en önemlisi yani sağlığı olsun da bir zaman sonra zaten çıkacak inşallah ve ben hep kızımı peygamberimize emanet ediyorum Allaha emanet ediyorum o yüzden ben de senin gibi yapsaydım sürekli otur ağla düşün üzül geceleri uyuyamama …ama bana da bilgi vermediler hiç. Ve bana 1,5 ay bebeği göstermediler temasım olmadı hıc benim yani düşün ben senden 1000 kat daha ağır şeyler yaşadığımı düşünüyorum çünkü bebeğimin 4-5 tane hastalığı da vardı Hayati tehlikesi vardı kilosu da çok azdı nefes zaten hiç alamıyordu ona rağmen sabrettim her gün ekrandan görmeye razı oldum ekrandan baktım gözlerim doluyordu her baktığımda ama öyle şakır şakır alamıyordum ne zaman bebeğim gelecek ne zaman şöyle demiyordun 72 gün ne demek ya Millet bir hafta kalıyor diye isyan ediyor ne zaman çıkçak bebeğim diye …sabırlı olursan eğer sen kazanırsın yaşamış biri olarak söylüyorum sana bunları bak şimdi geçti o günler kızım oldu 2,5 yaşında sağlığı her şeyi yerine geldi beşinci ayından sonra hep şükür ediyorum imtihandır diyorum ben🥰