Ceremua bence kendi rahatıni düşünerek herşeyi yap canım sallayarak uyutma,emzik verme kucağına yalnızca sen al sen alınca rahatlıyor bebisler bolca anne kokusu şefkat,güven😍🥰
Birde sütünü çok nadir sagabilirsin sürekli sağdigında sütün azalıp sonra kesiliyor ben yaşadım maalesef göğüs ucun küçükse şimdiden göğüs ucu al canım bolca ağzına ver tuttur
Ve en önemlileri lohusalıkta canın ne isterse gözün ne görürse iste ye sütün çekiyor bende oldu 40 derece ateşle hastaneye zor yetistirmisler göğüslerim taş gibi olmuştu
Emzirirken bebeğini sev, okşa, konuş daha iştahlı emer emdikçe bolca süt gelir senden 🥰
Bebeğini kundaklama ben iki cocugumda da kundak yapmadim,sallamadim doktorumuzda aşırı zararlı buluyor kalça cikikligina neden oluyormuş sallamakta beyin sarsıntısı yapıyormuş sadece ellerini tutturabilirsin bacakları serbest kalır ellerini bir anda atıp uyanmasınlar diye emzik vermemekte bu yönde iyi çünkü her emzik düştüğünde uyaniyorlar ve ilerisi için de konuşmayi geciktiriyor ,çenede kayma ve emziği bıraktırmak tuvalete alistirmaktan daha zor oglumdan biliyorum millet zorla emzigi tutturdu bende zorluğunu sonradan anladım kızımda vermedim verdirmedim o yüzden
Banyo yaptırma diyenlere karşı banyo mevsime göre gerçekten banyo geliştiriyor bebisleri o yüzden yaz mevsiminde hergun yaptırılmalı en azından iki güne bir diye düşünüyorum bebeklerim pramature olmasına rağmen mevsimine göre günde veya iki günde bir yaptırırdim
Yastık 2 yaşına kadar önerilmiyor bebislerde bilginiz olsun
Ayrıca sarılık olursa özellikle odaya mavi ışık alın ve bebişin gozlerini kapatın kuvezde uyguladıkları yöntem inşallah sarılık olmaz olmaması içinde bolca iki saatte bir emzirin 🌹
yani kendini de bebeğinide senden iyi kimse tanıyamaz millete kulağını kapat özellikle lohusalıkta herkese gereken cevabı ver boşver yani sonra insan keşke diyor içinde kalıyor kibarca söyleyince umarım karsidakilerde anlayış göstereceklerdir
keyfine bak kendi işlerini kendin yapabilirsen yanına kimseyi kabul etme veya kendi ailenden güvendiğin seni strese sokmayacak biri olsun bence kim olursa olsun birşey söylüyorlar normalde takmazsin ama lohusalık ve taze annelik herşeyi düşündürür, taktırır🙏 aklıma gelenler bunlar şimdilik hepsi yaşadığım şeyler 🤗
İnşallah sağlıkla mutlulukla yavrunu kucağına alırsın 🥰🌹